Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ΖΕΛΕΔΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ ΣΕ 2 ΛΕΠΤΑ!


Απιστευτο;;και ομως!
υλικα
-3κσ ζελατινη σε σκονη
-1/3 κουπας χυμο φρεσκο πορτοκαλι η εμποριου
-3 κσ μελι
ελαχιστες σταγονες λεμονι
-χρωμα ζαχαροπλαστικης(προαιρετικα)

τα βαζετε ολα σε 1 τηγανακι μεχρι να λιωσουν ολα!
μετα τα περιχυνετε σε φορμες σιλικονης η παγοθηκες και περιμενετε να κρυωσουν..
βγαινουν ευκολα και ειναι 5νοστιμα!

ΠΡΟΣΟΧΗ!κρατανε λιγες 4-5 μερες
(αφου δεν υπαρχει συντηρητικο,να δειτε τι πλαστικουρα τρωμε)


η συνταγη ειναι απο εδω η οποια ηταν παλι στην ομαδα του facebook διατροφη κ παιδικες αλλεργιες

11 σχόλια:

  1. Εξαιρετική συνταγή και με ελάχιστες θερμίδες !!!!! Ευχαριστούμε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουάου!!!!! Ο,τι πρέπει για τον εγγονό μου !!!Θα τα φτιάξω οπωσδήποτε!!Σ' ευχαριστώ puppeta μου!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντί για ζελατίνη που είναι ζωικό προιόν μπορείτε να δοκιμάσετε το αγάρ αγάρ που είναι απόλυτα φυτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nai sai καλα ρε ευα..γιατι μου το ρωτησανε κ αλλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πώς σου βγήκε το πράσινο χρώμα, αφού έχεις αρχικό πορτοκαλί? Θα κολλούσε και πάνω σε μπισκότο λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτο με το χυμο πορτοκαλι και το κανω κ εγω σε ζελε και γενικα με χυμους φρουτων!! αλλα τα δικα σου τα ζελεδακια με τρέλλαναν! μου υπνησαν το παιδι μεσα μου! θα δοκιμασω κ εγω με σχεδιάκια! καλημερα καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφα και εύκολα!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα ζελεδάκια και πολύ εύκολα φαίνονται! Θα τα δοκιμάσω κι εγώ!!! Καλό μήνα και καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή