Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΠΑΓΚΟΣ...ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ


...αφου κανω τοσα πραγματα..σκεφτηκα να στησουμε 1 παγκο και να πουλαμε τα πραγματα που φτιαχνω εγω αλλα κ αλλες κοπελες κμερος των εσοδων μας(περα απο τα εξοδα που καναμε για να τα φτιαξουμε)να πηγαινουν για καλο σκοπο...
ετσι προτειναμε στον πολιτιστικο συλλογογ του αη γιαννη οπου διαμενω,οποτε εχουν καποια εκδηλωση να μας φωναζουν να στηνουμε παγκο.
κ τα εσοδα που θα μαζευτουν να αγορασουμε πραγματα για την ομαδα αγαπης (1 ομαδα που απωτερο σκοπο εχει την διαθεση φαγητων ρουχων κ οτι αλλο χρειαστουν σε οικογενειες που τα εχουν πραγματικα αναγκη).
και ετσι εγινε..
την τετ 3 ιουλιου ειχε 1 εκδηλωση στο παρκο παρθενωνος με την παρουσιαση ενος παραμυθιου.
ετσι οι 4 κοπελες μαζευτηκαμε και εκθεσαμε τα προιοντα μας!
εγω με σαπουνια,κεραλοιφες,αρωματα,αντικουνουπικα,πετρες με ντεκουπαζ και τα υπολοιπα κοριτσια με κοσμηματα!
εννοειται εγω για κανενα λογο δεν μπορω να κατσω να πουλησω και επειδη εχω πολλους καλους φιλους ηρθαν για ενισχυση!!
η σοφια Φ και η μαρια Κ.
να ναι καλα!!

η Σοφία στηνει παγκο...(εγω ολο κ καπου θα γυρίζω)


...ετοιμος ο παγκος και η Σοφια ενθουσιασμένη..




πηγε καλα για πρωτη φορα...μαζεψαμε 1 ικανοποιητικο ποσο και πηγαμε κ αγορασαμε απορρυπαντικα και ειδη προσωπικης φροντιδας!

ευχαριστω πολυ το συλλογο του αη γιαννη ηρακλειου κρητης που μου εμπιστευθηκε να αναδειξω τα προιοντα μου!

τη Σοφία και τη Μαρία αλλα και τη στελλα Γ. που μου το προτεινε!
και ανανεωσαμε το ραντεβου μας για τις 15 του μηνος σε αλλη εκδηλωση!

και νομιζω οτι το αποφασα οτι οταν ακουω για παζαρια που ειναι για καλο σκοπο,θα συννεννεουμαι με τους υπευθηνους και θα πηγαινω!(αν μπορουν βεβαια κ τα κοριτσια)





7 σχόλια:

  1. εμείς σ'ευχαριστούμε... γιατί όπως και να το κάνουμε.. είσαι ο παρακινητής των όλων!!!
    και ο σκοπός αυτών είναι σημαντικός!!!
    ...και στα επόμενα λοιπόν,που θα έρθουν!!!
    όλες παρούσες!! επί τω 'πάγκω' κι επί τω έργω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές δουλείες και μπράβο σας.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία.Είστε όλες αξιέπαινες!!! Καλή επιτυχία σε όλες τις παρόμοιες συμμετοχές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο για την όμορφη πρωτοβουλία! Εύχομαι να πάει πολύ καλύτερα απ' ό,τι έχεις φανταστεί!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο κορίτσια,πολύ έξυπνη ιδέα! Να'στε καλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ωραια ιδεα ετσι οπως το στησατε........ συγχαρητηρια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή